طرح چهار دانشکده معماری طرح چهار با آن کانسپت کذایی دو بار با استاد مربوطه کرکسیون شد.در جریان کرکسیونها به علت نا آشنا بودن استاد و دانشجویان مجبور بودم مبانی طراحی را از تبدیل خط به نقطه تا تبدیل غیر مستقیم سطوح خطی به منحنی و تبدیلات سطح به سطح و.... بارها و بارها توضیح دهم.
اما آنچه از استاد پرسیدیم:
نظر شخصی شما درمورد ادامه طرح چیست؟
با توجه به محدودیت زمان (حداکثر نیمه شهریور) و نو بودن مباحث مطروحه تصور من چنین است که یا طرحی نو در اندازید یا در فرم مجهول عملکردی معلوم تعریف کنید.!!!!
وگرنه...........